Kategoria: Bez kategorii

Telewizja w dobie internetu – czy programmatic TV ma szanse na rozwój w Polsce?

Telewizja w dobie internetu – czy programmatic TV ma szanse na rozwój w Polsce?

Reklama telewizyjna to wielki biznes. Jak duży? Globalna reklama telewizyjna w 2017 roku osiągnęła 209 bilionów USD przychodu[1]. Tradycyjny model kupowania i sprzedawania czasu reklamowego działa znakomicie od dziesięcioleci, mimo to zaczęły pojawiać się pierwsze pęknięcia w zbroi. W czasach, gdy większość mediów ma głównie charakter cyfrowy, zasoby reklamowe telewizji są wciąż kupowane i sprzedawane manualnie – wnioski o oferty, zamówienia reklamowe i traffickowanie reklam są realizowane za pośrednictwem e-maili, arkuszy kalkulacyjnych, a nawet faksów. Nic więc dziwnego, że w…

Czytaj więcej Czytaj więcej

Aukcja kontra rezerwacja. O modelach zakupowych kampanii na Facebooku

Aukcja kontra rezerwacja. O modelach zakupowych kampanii na Facebooku

Facebook umożliwia zakup reklam w dwóch modelach: w systemie aukcji czasu rzeczywistego oraz w modelu Reach & Frequency, działającym na zasadzie rezerwacji. Który model wybrać, jakie są ich wady i zalety? To pytanie codziennie zadają sobie reklamodawcy, którzy pragną skutecznie docierać do odbiorców na Facebooku.