Browsed by
Kategoria: Bez kategorii

Google wprowadza nowe produkty! Newsy z konferencji Google Marketing Live

Google wprowadza nowe produkty! Newsy z konferencji Google Marketing Live

W świecie, w którym mamy coraz mniej czasu i jeszcze więcej możliwości marki, aby się wyróżnić, muszą przewidzieć czego potrzebują konsumenci. Dla wszystkich cele marketingowe pozostają takie same: dotarcie do potencjalnych klientów z odpowiednią ofertą w odpowiednim czasie i miejscu. By to się udało, projektowane są scenariusze ścieżek konsumenta. Wczoraj, 14 maja, podczas konferencji Google Marketing Live w San Francisco zostały zaprezentowane innowacje w ofercie Google dla reklamodawców, które mają pomóc w osiągnięciu powyższych celów. Jakie produkty, zmiany i ułatwienia…

Read More Read More

Co powinien zawierać miesięczny raport SEO?

Co powinien zawierać miesięczny raport SEO?

W swojej karierze zawodowej spotkałem się z wieloma raportami SEO. Od krótkich arkuszy z kilkoma odnośnikami pozyskanymi do witryny, przez rozbudowane dokumenty tekstowe, aż do długich i nic nie wnoszących prezentacji. Bardziej niż forma, liczy się zawartość raportu i to w jaki sposób faktycznie przedstawimy efekty swoich działań. Jakie dane powinien więc zawierać miesięczny raport SEO? Jak przygotować raport, aby był on czytelny dla klienta? O tych i innych zagadnieniach przeczytacie poniżej… Co powinien zawierać raport SEO? Przede wszystkim, dobrze…

Read More Read More

O ustawie RODO na koniec roku słów kilka

O ustawie RODO na koniec roku słów kilka

Za chwilę koniec przełomowego roku, z racji wprowadzenia rozporządzenia o ochronie danych osobowych, wszystkim znanego RODO. Wdrożona od maja ustawa bardzo korzystnie wpłynęła na codzienne życie i sposób, w jaki firmy i instytucje państwowe zaczęły podchodzić do tematu zarządzania i przetwarzania danymi. Zdaniem wielu, przedsiębiorcy w obawie przed karami zaczęli wręcz przesadzać z dbaniem o bezpieczeństwo w tym zakresie. Jak budzące liczne kontrowersje przepisy zostały przyjęte w sieci? Czy internauci zaczęli korzystać z przysługujących im praw? Maj’18 – nowa internetowa…

Read More Read More

Yyyyyyy aaaaaa eeeeee – o wystąpieniach publicznych

Yyyyyyy aaaaaa eeeeee – o wystąpieniach publicznych

Prezentację przed klientem, przemówienie na imprezie świątecznej czy wypowiedź w trakcie szkolenia łączy jedna cecha – wszystkie te zdarzenia możemy zakwalifikować jako wystąpienia publiczne.  Z racji swojego zamiłowania oraz wykształcenia w kierunki kształcenia głosu, chciałbym podzielić się kilkoma radami i obserwacjami, które mogą przydać się wam podczas przyszłych wykładów.

Telewizja w dobie internetu – czy programmatic TV ma szanse na rozwój w Polsce?

Telewizja w dobie internetu – czy programmatic TV ma szanse na rozwój w Polsce?

Reklama telewizyjna to wielki biznes. Jak duży? Globalna reklama telewizyjna w 2017 roku osiągnęła 209 bilionów USD przychodu[1]. Tradycyjny model kupowania i sprzedawania czasu reklamowego działa znakomicie od dziesięcioleci, mimo to zaczęły pojawiać się pierwsze pęknięcia w zbroi. W czasach, gdy większość mediów ma głównie charakter cyfrowy, zasoby reklamowe telewizji są wciąż kupowane i sprzedawane manualnie – wnioski o oferty, zamówienia reklamowe i traffickowanie reklam są realizowane za pośrednictwem e-maili, arkuszy kalkulacyjnych, a nawet faksów. Nic więc dziwnego, że w…

Read More Read More

Aukcja kontra rezerwacja. O modelach zakupowych kampanii na Facebooku

Aukcja kontra rezerwacja. O modelach zakupowych kampanii na Facebooku

Facebook umożliwia zakup reklam w dwóch modelach: w systemie aukcji czasu rzeczywistego oraz w modelu Reach & Frequency, działającym na zasadzie rezerwacji. Który model wybrać, jakie są ich wady i zalety? To pytanie codziennie zadają sobie reklamodawcy, którzy pragną skutecznie docierać do odbiorców na Facebooku.