Raport Google Trends 2018 – czyli jak Group One namieszał w wynikach wyszukiwania

Raport Google Trends 2018 – czyli jak Group One namieszał w wynikach wyszukiwania

Raport Google Trends jak zwykle zaskakuje. Oprócz pytań oczywistych, związanych z wydarzeniami sportowymi bądź politycznymi, które miały miejsce w 2018 roku, do najczęściej wpisywanych fraz w wyszukiwarkę należały kontrowersyjne pytania z Milionerów, pytania „czym jest RODO”, a także, to co nieco martwi, pytanie „co to jest niepodległość”. Jednak Group One, a dokładniej rzecz ujmując Value Media, również przyczyniło się do powstania niemałego zamieszania w wynikach wyszukiwania.

Jak Group One przyczynił się do raportu Google Trends 2018?

Jak zapewne wszyscy wiedzą, misją firmy jest nieustające przekraczanie oczekiwań naszych klientów. Można to osiągnąć dzięki dobrze zaplanowanym działaniom mediowym, a także responsywnej współpracy po stronie klienta. Przykładem może być raport Google Trends 2018 i zaskakująca informacja, którą ujawnia. Bohaterem tej historii stał się nasz klient About You i jego wielki debiut na polskim rynku. Jak się okazuje nasza strategia mediowa przyniosła zamierzone rezultaty, a marka About You trafiła do raportu Google Trends 2018, jako jedna z najczęściej wyszukiwanych fraz w 2018 roku.

Okazuje się, że w miesiącu swojego debiutu, czyli w sierpniu 2018, fraza About You była wpisywana do wyszukiwarki aż 1 500 000 razy! Następnie kolejno we wrześniu 673 000, październiku 550 000, a także w listopadzie 450 000. Dowodzi to o niepodważalnym sukcesie nowej marki, jak również Value Media, jako organu odpowiedzialnego za wypromowanie About You na naszym rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *