Browsed by
Kategoria: SEO

Jak w 18 miesięcy u klienta z branży spożywczej zwiększyliśmy ruch na stronie o ponad 300%?

Jak w 18 miesięcy u klienta z branży spożywczej zwiększyliśmy ruch na stronie o ponad 300%?

Współpraca SEO z klientem w branży spożywczej Naszą współpracę z klientem rozpoczęliśmy w kwietniu 2017 roku. Zaczęło się od spotkania zapoznawczego z działem marketingu klienta. Spotkanie to było dla nas cenną lekcją, z której dowiedzieliśmy się jakie działania, mające wpływ na pozycjonowanie, były do tej pory wykonywane na stronie oraz jakie cele stawia przed nami klient do końca roku 2017. Ponadto dowiedzieliśmy się więcej na temat grupy docelowej klienta, jak również całej branży, w której funkcjonuje on już od ponad…

Read More Read More

Co powinien zawierać miesięczny raport SEO?

Co powinien zawierać miesięczny raport SEO?

W swojej karierze zawodowej spotkałem się z wieloma raportami SEO. Od krótkich arkuszy z kilkoma odnośnikami pozyskanymi do witryny, przez rozbudowane dokumenty tekstowe, aż do długich i nic nie wnoszących prezentacji. Bardziej niż forma, liczy się zawartość raportu i to w jaki sposób faktycznie przedstawimy efekty swoich działań. Jakie dane powinien więc zawierać miesięczny raport SEO? Jak przygotować raport, aby był on czytelny dla klienta? O tych i innych zagadnieniach przeczytacie poniżej… Co powinien zawierać raport SEO? Przede wszystkim, dobrze…

Read More Read More

Co powinien zawierać i kiedy przeprowadzić Audyt SEO?

Co powinien zawierać i kiedy przeprowadzić Audyt SEO?

Przeprowadzenie Audytu SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, gdy decydujemy się na podjęcie współpracy z zakresu optymalizacji i pozycjonowania witryny. Dlaczego Audyt SEO jest taki ważny, ile powinien kosztować, od czego zależy jego cena i kiedy należy go przeprowadzić? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź poniżej!

Case study: Fuzja dwóch brandów z branży finansowej z 65% wzrostem ruchu (FS2k18)

Case study: Fuzja dwóch brandów z branży finansowej z 65% wzrostem ruchu (FS2k18)

Case study łączenia witryn dwóch brandów z branży finansowej, to prezentacja, którą mieliśmy okazję opowiedzieć 11 maja w Katowicach, na szóstej edycji największej branżowej imprezy w Polsce, czyli Festiwalu SEO. Po wystąpieniu, spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym feedbackiem oraz z prośbami o rozwinięcie omawianych podczas prelekcji, kluczowych kwestii związanych z procesem fuzji. W końcu znaleźliśmy czas, aby do tego usiąść i spisać najważniejsze rzeczy 😉

6 praktycznych porad jak NIE robić SEO

6 praktycznych porad jak NIE robić SEO

Inspiracją do napisania tego artykułu stała się seria audytów optymalizacyjnych, które przygotowałem w ostatnim czasie dla różnych klientów – od dużych sklepów e-commerce do niewielkich stron wizytówkowych. Elementami wspólnymi tych serwisów, są te same błędy, popełniane przez osoby odpowiedzialne za optymalizację. Z reguły są to działania, rekomendowane przez firmy, które nie działają zgodnie z aktualnymi trendami w SEO. Krótko mówiąc, to co było skuteczne kilka lat temu, obecnie nie działa, a wręcz przeciwnie – może szkodzić. Mamy rok 2017, rok…

Read More Read More